...Πώς γίνεται παραπομπή σε έργο γραμμένο από έναν, δύο ή τρεις συγγραφείς;

Σε κάθε σημείο της εργασίας σου που εμφανίζεται το όνομα ενός συγγραφέα ή τα ονόματα των συγγραφέων, βάλε σε παρένθεση μόνο τη σελίδα/ τις σελίδες από τις οποίες δανείστηκες κείμενο. Αν δεν εμφανίζονται το όνομα/ τα ονόματα, τότε μέσα στην παρένθεση πρέπει να βάλεις το επίθετο και τη σελίδα/ τις σελίδες από τις οποίες δανείστηκες κείμενο.  Το ίδιο ισχύει και αν ο συγγραφέας είναι συλλογικό όργανο.

Δες πώς θα κάνεις παραπομπή μέσα στο κείμενο σε έργο ενός ή δύο συγγραφέων

x

Δες πώς θα κάνεις παραπομπή μέσα στο κείμενο σε έργο ενός ή δύο συγγραφέων

ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Η έρευνα έχει δείξει ότι το εκπαιδευτικό προσωπικό στην πλειοψηφία του πιστεύει ότι οι βιβλιοθηκονόμοι πρέπει να έχουν την κύρια ευθύνη στη διδασκαλία δεξιοτήτων πληροφοριακής παιδείας και ότι η συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό θα δώσει καλύτερα αποτελέσματα (Boff και Johnson 2002).

ΟΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Ο Adeyoyin (2006) σε έρευνα που διεξήγαγε σε εργαζόμενους στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες της Δυτικής Αφρικής, εντόπισε ότι το 48.38% των βιβλιοθηκονόμων και το 15.97% των μη βιβλιοθηκονόμων εργαζόμενων στις βιβλιοθήκες ήταν γνώστες της τεχνολογίας της πληροφορίας και των επικοινωνιών.

Ενώ οι Shonrock και Mulder (1990) σε μια παρόμοια έρευνα εντόπισαν ότι τρεις ήταν οι κύριες πηγές από τις οποίες οι βιβλιοθηκονόμοι απέκτησαν τις απαιτούμενες δεξιότητες: επαγγελματική κατάρτιση, αυτό-εκπαίδευση και διάφορες μορφές επίσημης εκπαίδευσης.

Δες πώς θα κάνεις παραπομπή μέσα στο κείμενο σε έργο τριών συγγραφέων

x

Δες πώς θα κάνεις παραπομπή μέσα στο κείμενο σε έργο τριών συγγραφέων

ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Σε μία έρευνα οι μαθητές χωρίστηκαν τυχαία σε δυο πειραματικές ομάδες (αυτο-ομιλία παρακίνησης και τεχνικής υπόδειξης) και μια ομάδα ελέγχου για να εξετάσει την επίδραση της αυτο-ομιλίας παρακίνησης και τεχνικής υπόδειξης στην εκτέλεση μιας νέας δεξιότητας (σουτ με το μη δεσπόζων πόδι) στο ποδόσφαιρο (Ζουρμπάνος, Μπάρδας, Χατζηγεωργιάδης, 2012).

ΟΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Όπως αναφέρουν και οι Χατζηπαντελή, Διγγελίδης και Κυργυρίδης «Το κοινωνικο-μορφωτικό περιβάλλον επηρεάζει τα επίπεδα μεταγνώσης των μικρών μαθητών».

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

x

ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ & ΠΡΟΣΒΑΣΗ

x

ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ

x

ΣΥΝΘΕΣΗ

x

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

x

ΣΥΝΘΕΣΗ

x