...Πώς γίνεται παραπομπή στο κείμενο του έργου τεσσάρων ή περισσότερων συγγραφέων;

Σε κάθε σημείο της εργασίας σου που εμφανίζονται τα ονόματα των συγγραφέων, βάλε το επώνυμο του πρώτου συγγραφέα ακολουθούμενο από «κ.ά.» και βάλε σε παρένθεση μόνο τη σελίδα/ τις σελίδες από τις οποίες δανείστηκες κείμενο. Αν τα ονόματα των συγγραφέων δεν εμφανίζονται, μέσα στην παρένθεση πρέπει να βάλεις το επώνυμο του πρώτου συγγραφέα ακολουθούμενο από «κ.ά.» και τη σελίδα/ τις σελίδες από τις οποίες δανείστηκες κείμενο. 

Αν κάνεις περισσότερες από μια παραπομπές στο ίδιο σημείο, μέσα στην παρένθεση πρέπει να τις διαχωρίζεις με άνω τελεία.

Δες πώς θα κάνεις παραπομπή μέσα στο κείμενο σε έργο τεσσάρων ή περισσότερων συγγραφέων

x

Δες πώς θα κάνεις παραπομπή μέσα στο κείμενο σε έργο τεσσάρων ή περισσότερων συγγραφέων

ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Σύμφωνα με μία έρευνα φάνηκε ότι οι αθλητές που συμμετείχαν στους τελικούς του δρόμου των 60m στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα κλειστού στίβου ταυτόχρονα με τους πολύ καλούς χρόνους αντίδρασης στην εκκίνηση πετύχαιναν και υψηλές επιδόσεις (Πυλιανίδης κ.ά. 2012)

Αν και η έρευνα στους δύο αυτούς διακριτούς άξονες έχει συνοδευτεί από ιδιαίτερα αξιόλογα ερευνητικά πορίσματα, εντούτοις αποτελεί σημαντική ερευνητική πρόκληση η ανάπτυξη νέων τεχνικών αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών, ικανών να υποστηρίξουν ουσιαστικά τον εκπαιδευτικό να αποτιμήσει (βαθμολογήσει) όσο το δυνατόν πιο έγκυρα και αντικειμενικά τόσο το τελικό προϊόν της ατομικής και ομαδικής δράσης (ατομικά και ομαδικά παραδοτέα) όσο και την ίδια τη συνεργατική διαδικασία μάθησης (Daradoumis κ.ά., 2006; Petropoulou κ.ά. 2007)

ΟΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Όπως αναφέρουν οι Πυλιανίδης κ.ά. (2012) σχετικά με τον χρόνο αντίδρασης και την επίδοση αθλητών σε αγωνίσματα κλειστού στίβου «Τα αποτελέσματα έδειξαν στατιστικά σημαντική συσχέτιση του χρόνου αντίδρασης στην εκκίνηση μόνο με την επίδοση στα 60m»

Οι Λεμονίδης κ.ά. (2010) αναφέρουν ότι οι γεωμετρικές περιοχές, σύνολα διακριτών αντικειμένων, καθώς και η αριθμογραμμή είναι τα μοντέλα που χρησιμοποιούνται πιο συχνά για να αντιπροσωπεύσουν κλάσμα στο σχολικό βιβλίο της Τρίτης τάξης Δημοτικού.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

x

ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ & ΠΡΟΣΒΑΣΗ

x

ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ

x

ΣΥΝΘΕΣΗ

x

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

x

ΣΥΝΘΕΣΗ

x