Εξασκήσου δημιουργώντας παραπομπή για τη δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου που εμφανίζεται παρακάτω
Τίτλος εισήγησης: Εκπαιδευτικό σύστημα, εκπαιδευτικά προγράμματα και σχολική ένταξη των τσιγγανοπαίδων.
Περίληψη: Ο εισηγητής μέσα από την εμπειρία του από την ενασχόλησή του με θέματα κυρίως αλφαβητισμού Τσιγγάνων, αναφέρεται στην εκπαιδευτική πολιτική στην ένταξη των Παιδιών Ρομά στο σχολείο, σε παράγοντες σχολικής αποτυχίας και τη σχολική διαρροή. Περιλαμβάνεται θεωρητικό πλαίσιο που εδράζεται στην εκπαιδευτική πολιτική και αφορά στην ένταξη περιθωριοποιημένων ομάδων στο σχολείο. Διατυπώνονται ευρύτερες εκπαιδευτικές προτάσεις.
Συγγραφέας/Δημιουργός: Βεργίδης, Δημήτρης
Συντελεστής: Επιμελητής : Κιαπίδου, Ειρήνη-Σοφία / Επιστημονικός υπεύθυνος: Γκότοβος, Αθανάσιος Ε.
Φορέας Υλοποίησης: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Πηγή: Πρακτικά επιστημονικού συνεδρίου Αντιστάσεις στον εκπαιδευτικό αποκλεισμό: Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών με ρόμικη προέλευση 1997-2000: 4ο επιστημονικό συνέδριο, Ιωάννινα, 8–9 Ιουνίου 2001
Ημερομηνία: 2004
Έκταση: 12 σελ.
Θεματική Κατηγορία: σχολική φοίτηση, εκπαιδευτική πολιτική, καθυστέρηση στα μαθήματα, διακοπή της σχολικής φοίτησης, σχολική προσαρμογή, αθίγγανος, κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες, ρατσισμός
Λέξεις-Κλειδιά: Εκπαιδευτικό σύστημα, Διαπολιτισμικότητα, Πολυπολιτισμικότητα, Σχολική ένταξη, Σχολική αποτυχία, Σχολική διαρροή, Απουσία από το μάθημα, Παρακολούθηση μαθήματος, Παρουσία μαθητών, Διακρίσεις, Ρομά, Τσιγγάνοι, Τσιγγανόπαιδες
Σημειώσεις: Η εισήγηση έγινε στις 8 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη Ιωαννίνων
Είναι Μέρος του: Αντιστάσεις στον εκπαιδευτικό αποκλεισµό: Εκπαιδευτική ένταξη παιδιών με ρόµικη προέλευση 1997-2000: Πρακτικά 4ου επιστηµονικού συνεδρίου (Ιωάννινα 2001)
URI: http://hdl.handle.net/10795/632 / http://repository.edulll.gr/632